.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنایه سنگین تاجگردون به قالیباف همزمان با ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد
غلامرضا تاجگردون همزمان با ورود محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد، در یک کنایه سنگین نوشت آقای قالیباف کاش شما رییس مجلس می شدی!
کنایه سنگین تاجگردون به قالیباف همزمان با ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ریواس جنوب؛ غلامرضا تاجگردون با انتشار کلیپ سخنرانی قالیباف قبل از انتخابات در صفحه شخصی اینستاگرامش به ورود رییس مجلس به استان کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و گفت آقای قالیباف کاش شما الان رییس مجلس شورای اسلامی می بودید!

 

در این کلیپ که تاجگردون آن را به عنوان «پست موقت برای یادآوری خیزش» در اینستاگرام خود منتشر کرده است، قالیباف قبل از انتخابات با شور خاصی در لحن می گوید ما یک خیزش هستیم برای نجات اقتصاد کشور، برای جلوگیری از فقیرتر شدن مردم، برای اینکه بیش از این مردم ما را تحقیر نکنند و ما به دنبال یک تغییر اساسی هستیم که به جای وعده دادن عمل کند تا پایان بدهیم به بی تدبیری حاکم بر مملکت و این تحول و نوگرایی باید از مجلس شروع شود.

 

این ایام یادآور ماجرای رد اعتبارنامه تاجگردون از حوزه انتخابیه گچساران و باشت در مجلس است که در آستانه سفر رییس مجلس به استان کهگیلویه و بویراحمد حاشیه هایی از حیث واکنش در فضای رسانه ای و مجازی به دنبال داشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.